hair

  2012-02-27 / 20:51:44 / 2012 /
Sitter med ricinolja i håret nu. Ser på bloggare från Sandviken att många börjar med det. Jag själv har kört på det i två månader, men har inte märkt någon skillnad. Mitt hår har inte blivit märkbart längre eller tjockare. Men tänker använda upp flaskan iallafall, kanske kommer effekten om ett tag.
Ska efter att jag duschat gå till Josse och kolla på BigBrother där med några brudar!


wehertit
Ungefär såhär kommer väl mitt hår se ut när det blivit långt, fetaste utväxten. Men jag har ju tur eftersom det nu är "inne" att ha mörkare vi huvudet och längderna ljusa. Har ju lite drygt en decimeter utväxt, funderar faktiskt på att göra mitt färgade hår lite ljusare, för att få större kontrast, just nu är det bara en svag nyans ljusare, precis så man ser.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious