det går bra nu

  2012-01-26 / 17:52:36 / 2012 /

Sitter här och är duktig och pluggar för en gångsskull, behöver nog inte ens för har två lektioner till kvar att skriva på, men jag vill inte känna mig stressad och jag vill göra ett bra arbete. Men ja, till den "bra" saken nu då.
Jag tycker det är väldigt svårt att hitta bra sidor att hitta information från, det är ungefär wikipedia som finns, och där kan man inte vara helt säker på att allt stämmer. Våran lärare tipsade oss om NE.se, nationalencyklopedien för att vara exakt. Men tydligen så måste man vara medlem där, antar att skolans nätverk på något sätt är det för där kommer man åt alla texter men här hemma på mitt nätverk får man se fem rader ungefär.
Skiter i detta nudå och kanske, kanske jag kan ta mej ut och springa!

sitter på min skoldator och har bara trötta webcambilder som blivit till när hjärnan gett upp på lektioner, därför får det bli en fin bild från skolavslutningen, inlägg utan bilder är waaay to boring




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious