bloggdesignen

  2012-01-09 / 17:44:27 / 2012 /

Denna design har jag inte gjort själv. Jag har tagit den från en sida som heter bloggdesign.nu.
Designern till denna design som jag har är Joanna. Ett av hennes "krav" om man använder hennes design är att man inte får ta bort länken till hennes blogg. Men som ni ser så finns det ju ingen "rubrik" där i menyn som heter länkar eller liknande. I kodmallarna står det dock länkar på ett ställe, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra då?
Länkar hennes blogg här tillsvidare så då finns hennes länk iallafall på min blogg någonstans. Ska försöka lösa det, men är ju inte den bästa på detta, var rätt bra förr men har glömt bort allt nu.

joannalicious.blogg.se



Joanna

Uppskattar att du skrev det! Många tar bort länken istället!

På just denna designen har jag skippat länkningen till min blogg eftersom jag inte tyckte den var något speciellt. Men där är en länkning till min blogg, precis under där man kommenterar! Kram

2012-01-09 @ 22:52:21
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious