where have you been all my life

  2012-01-09 / 22:25:25 / Träning /
Headern får duga för stunden, eller a, den kommer nog får duga för ett bra tag. Jag kommer inte kunna göra något bättre, haha, så duktig är jag.


Men idag har jag faktiskt varit duktig på annat håll. Var iväg och tränade i drygt en timme med mamma och syster.
Det är ett riktigt tufft styrkepass så imorgon kommer det nog kännas skönt. Men det stoppar inte mej inte. Imorgon ska jag upp och simma innan skolan! Nu ska jag ta tag i träningen, ska gå på den styrkan jag var på idag varje måndag, simma minst en gång i veckan, sedan två pass på gym hoppas jag på att få in. Mitt mål är att få bättre kondition och starkare kropp, främst stabilitetsstyrka.

Puss och godnatt på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious