20120106

  2012-01-06 / 00:18:07 / 2012 /

Ligger här i sängen och funderar på att börja blogga. Ibland känner jag att vissa saker måste jag dela med mej av.
Dock kommer jag nog inte blogga varje dag, ska börja lite smått och sedan får vi se vad som händer. Helt ärligt gör jag nu detta för att kunna gå tillbaka och titta vad jag gjorde. Jag glömmer så lätt, skulle inte kunna göra en årsresumé av 2011 direkt. Jag kommer bara ihåg vissa speciella dagar som skolavslutningar och födelsedagar och så. Såklart några saker kommer jag ihåg men inte tillräckligt för att fylla ett år.

Denna blogg kommer nog heller inte bli så rolig då jag går NA och det blir inte jättemycket tid över då att jag saker att blogga om, tyvärr. But hey, thats way there is weekends!

Ja börjar bara såhär. Nu ska jag sussa, imorgon ska jag upp och jobba!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious